Ostutingimused

Kehtivad alates 17.10.2019

Järgnevad punktid aitavad Sul saada ülevaadet ostu- ja tarnetingimustest. Ostes kaupu veebilehel kinnitad, et oled tutvunud müügitingimustega põhjalikult ja nõustud nendega.
  • Käesolevaid müügitingimusi reguleerib LYIR OÜ, registrikood 14724517, Linda 5/1.
  • Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad E-poe vahendusel toodete turustamisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigi seadused.
  • Jätame endale õiguse muuta E-poe müügitingimusi ja toodete ning teenuste hindasid. 
  • Muudatustest teavitame E-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.

Hinnainfo
  • Toote kehtivad hinnad leiad tootelehel.
  • Toodete hinnale lisandub tellimuse vormistamise käigus Sinu poolt valitud tarneviisile vastav kohaletoimetamise tasu. 
  • Tarneviis valitakse ning kohaletoimetamistasu arvutatakse ostukorvis.
  • Kõik e-poes nimetatud hinnad on eurodes ja ei sisalda ega lisandu käibemaks. 
  • Hinnad ei sisalda tasu kauba kättetoimetamise eest.

Tellimuse vormistamine
  • Vali meelepärane toode ning suurus ja lisa ostukorvi.
  • Ostukorvis on võimalik tooteid lisada, kustutada ja muuta.
  • Tellimuse vormistamiseks vajuta nuppu „Soorita ost“ seejärel saad valida sobiva transpordi.
  • Pärast vajalike andmete sisestamist suunatakse Sind makseviisi valiku lehele.
  • Tellimus loetakse edukalt sooritatuks kui oled makse sooritanud.
  • Teatise tellimuse kinnitusega saadame Sulle e-maili teel.
  • Tellimuse tühistamise soovi korral võta palun meiega ühendust info@lyir.ee

Tasumine
  • Veebikeskkonnas sooritatud ostude eest tasutakse 100% ettemaksuna.
  • E-poes saab tasuda läbi turvalise maksekeskuse kõikide Eesti maksekaartide ja interneti pangakontodega Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay.
  • Arveldamise valuuta on Euro.
  • Kui te ei oma Eesti panka siis palun vormistage lihtsalt tellimus, ning hetkel mil süsteem suunab teid pangalinkidele tasuma katkestage lihtsalt protsess. Meie näeme teie tellimust ning esimesel võimalusel edastame teile arve tasumiseks juba tavalise ülekandena teile sobivast pangast.
  • Tellimuse esitamise ning tasumise järgselt saadame e-posti teel tellimuse kinnituse.

Kohaletoimetamine

  • Veebipood toimetab Toote Kliendini tähitud postiga või pakiautomaadi teenusega. Veebipood teavitab Klienti e-posti teel, kui toode on teele pandud (ning annab teada paki jälgimiskoodi).
  • Saadame kaupa Eesti piires kasutades Omniva, Itella Smartpost ja DPD Pickup pakiautomaate.
  • Postitame paki teie poolt märgitud aadressile 3 tööpäeva jooksul alates tellimuse esitamisest.
  • Kui soovid kasutada transporti väljaspool e-poes pakutavaid teenusepakkujaid, siis palun võta meiega ühendust info@lyir.ee
  • Kohaletoimetamine võtab Eesti siseselt aega paar tööpäeva, Euroopas 7-9 päeva ja mujal maailmas 21 päeva. Nimetatud tähtajad on informatiivsed. Kui selleks ajaks pole toode kohale jõudnud, siis võtta Veebipoega ühendust.
  • LYIR ei vastuta vääramatute jõudude poolt tekitatud viivituste eest.
  • Veebipood ei vastuta viivituste või tekkinud probleemide eest juhul, kui viivitus või probleem on tekkinud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel sisestatud andmete ebatäpsusest.
  • Omniva, Itella SmartPOSTi ja DPD-ga tellides tuleb paki saabumisel pakiautomaati Teie mobiiltelefonile SMS-teade, milles on pakiautomaadi asukoht ning uksekood
  • Itella SmartPOSTi saadetisi on võimalik jälgida Itella jälgimiskeskkonnas: http://uus.smartpost.ee/saadetise-otsing 
  • Omniva saadetised on Omniva ning UPU rahvusvahelises jälgimiskeskkonnas jälgitavad: http://www.track-trace.com/post
  • DPD saadetisi on võimalik jälgida: https://www.dpd.com/ee_eraklient#!tracking

Taganemisõigus - toodete tagastamine ja vahetamine 
  • Sul on õigus tehingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul, esitades meile allpool toodud kirjalik taganemisavaldus info@lyir.ee või helistades +372 506 2738.
  • Taganemistähtaeg hakkab kehtima päevast, mil oled saanud toote enda valdusesse.
  • Sul on kohustus tagastada saadetise meile hiljemalt 14 päeva jooksul arvates taganemisavalduse esitamisest meile.
  • Toote tagastamise ja/ või vahetamise eelduseks on täiesti kasutamata toode, millel on alles kõik etiketid.
  • 14 päeva jooksul on Sul õiguse toode tagastada ilma ühtegi põhjust esitamata. Lihtsalt täida taganemisavaldus, saada meile toode tagasi ja meie kanname sulle toote hinna ja transpordikulu summa tagasi kontole, millelt ost sooritati. Taganemisavalduse tüüpvorm kättesaadav: https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/1030/1201/4001/JM_m41_lisa1.pdf#.
  • Kui soovid toodet tagastada 14 päeva jooksul ja toodet on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik toote olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on meil õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
  • Toote tagastamisel kanname Sinu pangakontole toote soetus ja transpordikulud 14 päeva jooksul peale taganemisavalduse kättesaamist. 
  • Transpordikulu kompenseerimise eelduseks on sama (s.o Omniva või Smartpost eesti siseselt, välismaal vastavalt toote Sinuni toimetamise kanal) teenuse kasutamine toote tagastamiseks, millega Sulle toode saadeti. Juhul kui mingil põhjusel ei ole võimalik kasutada sama kanalit, palun võta meiega ühendust +372 506 2738 või saada kiri info@lyir.ee ja lepime kokku alternatiivse kanali.
  • Kui oled paki tellinud Itella Smartposti kasutades saad paki tagastada koodiga millega paki automaadist välja võtsid. (Omniva ja DPD transpordiga tagastuskoodi ei ole, postitada tuleb pakk oma kuludega mille tagastame koos tellimuse summaga.)
  • Toote ümbervahetamise või toote nõuetele mittevastavuse või puuduste, pretensioonide osas palume kirjutada meile info@lyir.ee. Võtame Sinuga ühendust esimesel võimalusel aga mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.
  • Sul on alati õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseameti kaudu tarbijavaidluste komisjoni (https://www.tarbijakaitseamet.ee/et/tarbijavaidluste-komisjon). Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigi seadustest.
  • Sa saad alati tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele. Oma õigustega saad lähemalt tutvuda ka https://www.tarbijakaitseamet.ee/et/tarbijale/tarbija-abimees

Tutvu LYIR isikuandmete töötlemise põhimõtetega siin.


Anname endast parima, et kõik probleemid ja mured lahendada läbirääkimiste teel,
kõige lihtsam on meile helistada +372 506 2738 või saata kiri
info@lyir.ee.